Desktop Central umožňuje provádění konfiguračních úkolů v operačních systémech rodiny Windows. S více než 20 předdefinovanými konfiguracemi mohou správci snadno provádět téměř všechny běžné činnosti IT správy. Webové uživatelské rozhraní umožňuje použití konfigurace na jednu nebo skupinu stolních počítačů pomocí výkonného filtrování.

Níže jsou uvedeny různé konfigurace, které lze provést pomocí aplikace Desktop Central:

Konfigurace stolních počítačů

Pomáhá správcům spravovat nastavení uživatele, aby byla zachována konzistence v síti

Konfigurace PATH

Nastavení vyhledávací cestu pro různé aplikace, která uživatelům usnadní přístup k požadovaným aplikacím.

Mapování disků

Mapování sdílené síťové jednotky nebo odpojení starých disků.

Proměnné prostředí

Nastavte proměnné prostředí, aby uživatelé měly jednotné prostředí v celé síti.

IP tiskárna

Konfigurace tiskárny dostupné přes IP v síti Windows.

Nastavení obrazovky

Nastavení pozadí a dalších parametrů obrazovky, aby byl zachován konzistentní vzhled a dojem v celé síti.

Spuštění aplikace po přihlášení

Nastavení automatického spuštění požadované aplikace po přihlášení uživatele podle potřeby uživatele nebo organizace.

Sdílená tiskárna

Konfigurace sdílené tiskárny dostupné v síti Windows.

Správa souborů a složek

Kopírování, přesouvání, přejmenování a mazání souborů a složek uživatelů.

Přesměrování složek

Přesměrujte nabídku Start, Moje dokumenty, Obrázky, Poslední soubory a složky historie do centralizovaného umístění, aby uživatelé mohli k těmto informacím přistupovat odkudkoli v síti.

Zástupci

Vytvářejte zástupce na plochách, panelu rychlého spuštění, nabídce Start atd., aby byl umožněn snadný přístup k důležitým aplikacím.

Message Box

Během přihlášení uživatele zobrazte důležité informace a varovné zprávy.

Správa oprávnění

Správa oprávnění uživatelů k souborům, složkám a registrům.

Fonty

Správci se mohou rozhodnout nainstalovat určitá písma pro uživatele / počítače, čímž je omezí na používání konkrétních písem.

Všeobecné

Toto slouží pro konfiguraci obecných nastavení pro počítače, jako je zobrazení posledního uživatelského jména, synchronizace systémového času s časovým serverem atd.

Počítačové konfigurace

Pomáhá poskytovat standardizované prostředí pro všechny uživatele, kteří používají počítač

Spuštění aplikace po startu

Spuštění základní aplikace při spuštění systému.

Instalační služba systému Windows

Instalace nebo odinstalace software (formát MSI) ze vzdáleného počítače.

Plánovač

Naplánování úlohy a aplikací tak, aby se spouštěly v definovaném časovém intervalu.

Správa uživatelů

Vytváření / úprava / mazání místních uživatelů ve vzdáleném počítači.

Správa skupin

Vytváření / úprava / mazání místní skupiny ve vzdáleném počítači.

Řízení spotřeby

Vytváření / úprava / mazání schémata napájení ve vzdáleném počítači.

Služby Windows

Správa základní služby Windows ze vzdáleného systému.

Nastavení registru

Manipulace s hodnotami registru a klíči počítače ze vzdáleného počítače.

Vlastní skripty

Spouštění vlastních skriptů, aby se během spouštění nebo vypínání systému prováděli úkoly specifické pro organizaci.

Přesměrování společné složky

Přesměrovat běžné složky shellu, jako je společná nabídka Start, společná plocha, skupina společných programů atd., Do centralizovaného umístění, aby uživatelé mohli přistupovat k těmto informacím odkudkoli v síti.

Okno se zprávou

Během spuštění systému zobrazte důležité informace a výstražné zprávy.

WiFi

Konfigurace profilů WiFi pro všechna spravovaná zařízení Windows v síti je pomocí aplikace Desktop Central snadná. Nyní můžete vytvářet, upravovat nebo mazat profily WiFi.

Konfigurace aplikací

Pomáhá správcům při konfiguraci aplikací společnosti Microsoft v síti.

MS Outlook

Z centrálního umístění nakonfigurujte několik nastavení aplikace Microsoft Outlook, například nová nastavení příchodu pošty, nastavení automatického archivu, formátování zprávy atd.

MS Office

Upravit výchozí umístění souborů sady Microsoft Office tak, aby umožňovalo přístup k dokumentům bez ohledu na to, ze kterého počítače se uživatel přihlásí.

Nastavení prohlížeče

Konfigurace nastavení prohlížeče pro nejčastěji používané prohlížeče v jakékoli organizaci, jako je Internet Explorer, Firefox, Google Chrome a Microsoft Edge.

Profil aplikace Outlook Exchange

Konfigurace profilu Exchange pro uživatele aplikace Outlook vyžaduje spoustu času a úsilí. Desktop Central vám to pomůže zautomatizovat vytvořením konfigurace pro vytvoření / odstranění výměnného profilu pro uživatele aplikace Outlook.

Konfigurace zabezpečení systému Windows

Konfigurace stolního počítače Windows před neoprávněným přístupem a dalšími zranitelnostmi.

Bezpečnostní zásady

Povolení nebo zakázání zásad zabezpečení systému Windows pod moduly Active Desktop, ovládací panel, MMC atd.

Upozornění

Upozorněte uživatele na vypršení platnosti hesla a méně místa na disku, aby uživatelé mohli na ně reagovat.

Zákonné oznámení

Vyskakovací zprávy během spouštění systému upozorňují uživatele na zásady společnosti, které mají zásadní význam.

Firewall

Povolení brány firewall a nakonfigování výjimky v počítačích se systémem Windows, abyste stroj zajistili před neoprávněným přístupem.

Distribuce certifikátů

Pomocí této konfigurace můžete distribuovat certifikáty, jako jsou SSL certifikáty pro prohlížeče, kořenové certifikáty AD CA pro ověření uživatelů ve vaší WiFi síti atd.

Zabezpečené USB

Konfigurace zabezpečeného USB se používá pro uživatele i počítače k blokování nebo odblokování používání zařízení USB. Tato konfigurace je použitelná pro uživatele bez ohledu na počítače, které používají.