Desktop central - Vzdálená správa
Software pro vzdálenou plochu je nástroj, který využívá virtuální síťový správu (VNC), která umožňuje jednomu počítači vzdáleně přistupovat a ovládat jiný počítač prostřednictvím připojení k internetu / síti.
Software Vzdálená plocha používá model klient-server pro vzdálené připojení k počítači a jeho ovládání:
- Server: Server je vzdálené zařízení, které je ovládáno.
- Klient: Klient je místní zařízení používané k ovládání serveru.
Uživatelské rozhraní serveru se zobrazuje na klientském monitoru, což umožňuje klientovi ovládat server pomocí vstupů z klávesnice a myši. Tyto vstupy jsou prováděny v prostředí serveru a uživatelské rozhraní je odpovídajícím způsobem aktualizováno na displeji klienta.
Software vzdálené plochy je nástroj, který umožňuje bezproblémové používání funkce vzdálené plochy. Používá se hlavně pro následující účely:
- Odstraňování problémů: Správci IT jsou v provozu nepřetržitě a nástroj pro vzdálený přístup jim pomáhá šetřit čas a úsilí tím, že jim umožňuje vyřešit problémy vzdáleně během několika minut.
- Help Desk: Odpovědnost techniků technické podpory je řešit všechny problémy, s nimiž se zákazníci mohou při používání svých produktů setkat, a to častěji než bez dálkového ovládání zařízení jejich zákazníků.
- Práce z domova: Lidé, kteří pracují z domova, se často potřebují vzdáleně připojit a používat své firemní zařízení pro různé účely.
- Osobní použití: Když jste na cestách, můžete vzdáleně přistupovat k počítači doma, abyste mohli rychle přistupovat k souborům / osobním dokumentům.
Desktop Central je schopný nástroj pro vzdálený přístup. Desktop Central je jednotné řešení správy koncových bodů, které vám poskytuje přístup k celé řadě funkcí vzdáleného přístupu:
- Podpora více monitorů: Vzdálený stroj může mít více než jeden aktivní monitor. Po navázání vzdáleného připojení se zobrazí všechny aktivní monitory.
- Přenos souborů: Soubory lze přenášet dynamicky během vzdálené relace, čímž se stává produktivním. Závislé soubory lze při odstraňování problémů přidávat nebo odebírat.
- Integrovaný chat: Získávejte data od koncového uživatele v reálném čase při odstraňování problémů a získejte odpovědi na dotazy okamžitě.
- Zčernit obrazovku koncových uživatelů a zakázat jejich vstupy: K vyřešení problémů mnohem rychlejším tempem může být úplná kontrola nad počítačem nezbytná bez zásahu uživatele.
- Zaznamenat vzdálené relace: Zaznamenané vzdálené relace lze použít pro účely vzdělávání a auditu. Pokud máte ve vaší organizaci nové rekruty, mohou jim být tyto zaznamenané relace předány k jejich zaškolení.
- Zabezpečení soukromí koncových uživatelů: Je-li shoda s HIPAA nebo PCI skutečným problémem, vždy se před získáním vzdáleného připojení doporučuje získat povolení uživatele. Tuto možnost získat povolení lze učinit trvalým pomocí Desktop Central.
- Spolupráce: V případě, že je při řešení problémů vyžadována pomoc, můžete se obrátit na lidi s odbornými znalostmi tím, že s nimi během relace spolupracujete.
- Odstraňování problémů z mobilního zařízení: Zahájení vzdálených relací a odstraňování problémů počítačů odkudkoli a kdykoli pomocí mobilních zařízení.