Desktop central - Správa mobilních zařízení
Správa mobilních zařízení je sada postupů, které zahrnují registraci, správu, monitorování, aktualizaci, zabezpečení a odstraňování problémů s mobilními zařízeními, jako jsou smartphony, tablety, notebooky atd., V LAN i WAN, z centrálního umístění.
Podniky dnes vlastní a spravují rozmanitou sadu mobilních zařízení, což má dva přímé důsledky:
- Požadavek na řešení, které umožňuje správcům systému centrálně udržovat a sledovat tato zařízení.
- Mobilní zařízení se používají k přístupu k podnikové síti, což zvyšuje možnosti pro útoky a představuje vážné bezpečnostní riziko.
Správa mobilních aplikací
Správa zařízení nekončí konfigurací zásad, získáváním informací o majetku a zabezpečením vašich zařízení. Správa aplikací je stejně důležitá jako nastavení mobilních zařízení zaměstnanců.
S aplikací Desktop Central můžete:
- Vytvoření vlastnhoí katalog podnikových aplikací
- Správa a distribuce interní aplikace i aplikace třetích stran
- Integrace s programem Apple Volume Purchase Program (VPP) a Google Play for Work, což umožňuje jednoduchou distribuci komerčních aplikací
- Blacklist a whitelist mobilní aplikace
- Auditní inventář aplikací
Mobilní správa zabezpečení
Žádné dva podniky nejsou stejné - prosazujte přísné zásady na různých úrovních, aby vyhovovaly vašim konkrétním bezpečnostním potřebám. Díky mobilní správě zabezpečení Desktop Central můžete:
- Vnutit přístupové kódy zařízení, abyste zabránili neoprávněnému přístupu.
- Dálkově uzamykat zařízení, aby se zabránilo zneužití ztracených nebo odcizených zařízení.
- Sledovat zařízení v reálném čase pomocí geografického sledování polohy.
- Vyčistit zařízení
- Vymazání podnikových dat, přičemž osobní data zůstanou nedotčena.Tato funkce je nejužitečnější v prostředí vašich vlastních zařízení (BYOD), kde zaměstnanci přistupují k podnikovým datům na svých osobních zařízeních.
Správa profilu
S aplikací Desktop Central můžete vytvářet a konfigurovat zásady a profily pro různá oddělení nebo role. Díky funkci správy profilů a zásad Desktop Central můžete:
- Nakonfigurovat nastavení zásad a profilů pro přístup k podnikovým prostředkům.
- Omezit použití aplikací, jako je fotoaparát, YouTube, prohlížeče a další.
- Regulovat přístup k podnikovým účtům včetně e-mailů, Wi-Fi a účtů VPN.
- Vytvořit logickou skupinu zařízení na základě oddělení nebo umístění. Můžete také vytvořit skupiny pro odlišení podnikových zařízení od osobních zařízení zaměstnanců. Aplikujte zásady nebo omezení a distribuujte aplikace do všech zařízení ve skupině.
Správa mobilního obsahu
Když zaměstnanci používají mobilní zařízení k práci, potřebují na svých zařízeních přístup k podnikovým prostředkům. Desktop Central umožňuje správcům vzdáleně sdílet dokumenty do zařízení zaměstnanců, a to vše bez ohrožení bezpečnosti. S aplikací Desktop Central můžete:
- Vytvořte úložiště obsahu pro ukládání dokumentů.
- Distribuujte dokumenty v různých formátech, včetně DOC, PDF, PPTX a dalších.
- Omezte sdílení dokumentů mezi nespravovanými zařízeními.
Správa e-mailů
Desktop Central vám umožňuje bezpečně spravovat firemní e-maily prostřednictvím kontejnerizace platformy a Exchange ActiveSync. Díky mobilní správě e-mailů můžete konfigurovat, zabezpečit a spravovat firemní e-mailové účty pro podniková i osobní zařízení. S aplikací Desktop Central můžete:
- Nastavit zásady zabezpečení e-mailu.
- Kontejnerizovat data, abyste zabránili neautorizovaným aplikacím v přístupu k e-mailovým datům.
- Omezit uživatele v úpravě nebo odebrání firemního e-mailového účtu.
- Selektivně mazat firemní e-mailové účty.
Kontejnerizace
V prostředí BYOD mohou zaměstnanci vykonávat pracovní úkoly se svými osobními mobilními zařízeními. Správa BYOD však funguje, pouze pokud můžete tato zařízení efektivně spravovat a chránit svá data před ohrožením. Desktop Central vám umožňuje nastavit zásady a omezení, aby byla podniková data v bezpečí. Desktop Central umožňuje kontejnerizovat následujícími způsoby:
- Zaregistrovat zařízení na základě vlastnictví.
- Vytvořit samostatné skupiny a definujte zásady pro BYOD a firemní zařízení.
- Vymazat firemní data a ponechat uživatelská data nedotčená a zabezpečená firemní data, když zaměstnanci opustí vaši organizaci.
Režim kiosku
Uzamkněte mobilní zařízení a spusťte jednu aplikaci nebo vybranou sadu aplikací. Desktop Central podporuje funkce uzamčení zařízení iOS i Android. S aplikací Desktop Central můžete:
- Povolit přístup pouze k omezenému výběru aplikací.
- Vytvořit přizpůsobenou domovskou stránku pouze s povolenými aplikacemi.
- Omezit přístup ke správci úloh a stavovému řádku.
Audity a zprávy
Sledování a analýza informací o majetku vám pomáhají chránit citlivá firemní data. Desktop Central poskytuje okamžité zprávy, které vám umožní auditovat zařízení. Díky funkcím pro vytváření přehledů Desktop Central můžete:
- Skenovat zařízení, abyste se ujistili, že jsou v souladu s firemní politikou.
- Získat podrobné informace o aplikacích spuštěných na spravovaných zařízeních.
- Generovat předdefinované nebo přizpůsobené zprávy okamžitě nebo v naplánovaném čase.
Správa aktiv
Na rozdíl od tradičních pracovních stanic, které sídlí ve fyzickém pracovním prostoru podniku, se mobilní zařízení používají z více míst, což komplikuje proces jejich správy a řízení. S aplikací Desktop Central můžete:
- Sledovat a analyzovat informace o majetku a ochraňte tak citlivá firemní data.
- Načíst úplné informace o zařízeních, včetně podrobností o zařízení, certifikátů, nainstalovaných aplikací a dalších.
- Získat úplnou viditelnost na zařízeních pomocí out-of-the-box zpráv.
- Vzdálené odstraňovat problémy s mobilními zařízeními v reálném čase.
Registrace zařízení
Desktop Central slouží jako jednotné řešení pro správu koncových bodů, které funguje v mnoha prostředích zařízení a poskytuje nezbytné protokoly zabezpečení, takže neautorizovaní uživatelé nemohou získat přístup k vaší firemní síti. Můžete zaregistrovat zařízení ručně nebo automaticky, hromadně zaregistrovat zařízení nebo nechat uživatele, aby si sami zaregistrovali svá mobilní zařízení. Desktop Central nabízí:
- Automatické, manuální nebo bezdrátové (OTA) zařízení.
- Hromadný zápis mobilních zařízení pomocí souboru CSV.
- Ověření zápisu pomocí jednorázového přístupového kódu nebo pověření uživatele služby Active Directory.